Het lanceren van een nieuw merk op de markt, betekent een complete branding met specifiek design. We verzorgen zowel instore- als outstore-communicatie, verpakkingen, print advertising, social media en ook de website (SEO & SEA).

Lees meer

FSTVL had al ijssalons in Knokke, Deinze en Tielt en opent nu ook een vestiging in Aalter. Bullet Point zorgde voor de rebranding, een nieuwe website en de communicatie voor de nieuwe vestiging.

Lees meer

Van herbruikbare bekers en affiches tot folders en hele milieukrantjes. Benieuwd hoe dat eruit ziet? Ontdek dan snel onze realisaties voor MIROM.

Lees meer

Op 30 april 2019 vond de eerste editie van Kempen Aan Tafel plaats. Een gastronomisch event en échte culinaire belevenis, voor zowel een B2B- als B2C-publiek, die Bullet Point mee hielp verzorgen tot in de puntjes.

Lees meer

De maandelijkse folders van de Keukenbouwer kregen door Bullet Point een volledige make-over. Maar heb je ook al de nieuwe huisstijl gezien? Hun beursstanden of nieuwe gevel? Ontdek het hier allemaal.

Lees meer